zondag 22 september 2013

Vintage kaarten/Labels

Zelf vind ik Vintage kaarten/Labels ook heel leuk om te maken.
Zie hier onder  vier Labels die ik gemaakt heb

 Voor deze Label heb ik gebruik gemaakt van een mal van Noor! Design nr 6002/0146 en 6002/0134
 verder heb ik de kaart gepimpt met roosjes en een tule bloem en een charm

extra mal Noor!Design 6002/0148

 Voor deze Laber heb ik gebruik gemaakt van een mal van Marianne Design namelijk de auto
Ook hier zie je de mallen van Noor!Design terug

8 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet er dit prachtig uit. Stuk voor stuk prachtig gemaakt, je hebt mooie mallen en papier gebruikt en alle details passen er perfect bij.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi labels Carl prachtige combinatie van mallen en papier.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi labels Carl prachtige combinatie van mallen en papier.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi labels Carl prachtige combinatie van mallen en papier.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bijzonder mooi,en prachtige kleurtjes,en verhoudingen,knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen