vrijdag 13 september 2013

Gezocht DT-lid

Hallo allemaal,

vandaag totaal iets anders! Je ziet het steeds vaker dat groothandels en webshops een design team hebben.Een design team is een aantal enthousiaste mensen die graag knutselen en freubelen en hun creaties met andere willen delen en laten zien. Voor mijn webwinkel en de beurzen waar ik sta wil ik graag een DT.  Ben jij zo iemand die altijd de nieuwste dingen probeert? En zou graag lid worden van het DT van HobbyActief? Ben je bereid per maand min. 2 kleine projecten  te maken (grotere projecten op afspraak)? Dan is dit misschien iets voor jou. Maak jij graag kaarten, MDF werken, mixed media, ben jij een scrapbooker of van alles wat? Mail mij dan 2 of meer creaties en wie weet selecteer ik jou voor het DT. PS: ik zoek het liefst iemand die nog geen lid is van een ander DT.

Verdere afspraken en informatie kan opgevraagd worden per mail.


Groetjes Marijn 
www.hobbyactief.nl
info@hobbyactief.nl


10 opmerkingen:

  1. leuk zeg ik heb gemaild hoor.
    Want dit lijkt me ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij super om in een dt team mee te doen, dit is mijn blog Scrappen met hhtp://scrappenmetmartha. blogspot.com/ groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http//:scrappenmetmartha.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow gaaf he! Enne ik ga jullie mailen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga dit weekend ook mailen, ik wil al zo lang zo graag bij een DT! Tijd om actie te onderenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk....mijn mailtje hebben jullie al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo. Leuk idee. ;-)
    Gr
    Kasia

    O. Ik zie Sinikka. Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk!! Ik heb je net gemaild Marijn.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen