zondag 15 september 2013

Eerst DT-lid Carla van der Ham

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het eerste DT-lid voorstellen. Carla sprong door haar kaarten en MDF-werken in onze groep meteen op. Ik had met Carla zitten kletsen en we kwamen uit op een DT. 

Hierbij stelt Carla zich voor:

Ik wil mij graag even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Carla en ben ongeveer sinds
2007 begonnen met kaarten maken, eerst alleen
3D en borduren , embossen met een lichtbak
 daarna heb ik mijn eerste Double Do XL gekocht
en ben met mallen begonnen. Nu pimp ik ook vaak

MDF en dat is zo leuk om te doen.

Hierbij een aantal kaarten en MDF werken van Carla:





Carla heeft voor mij ook een MDF kerstboom gemaakt deze zat in de HobbyBox van augustus en er waren weinig plaatjes te vinden om inspiratie op te doen. Hopelijk hebben wij nu wat meer inspiratie!





De artikelen die o.a. voor de kerstboom zijn gebruikt zijn:


Ik wens Carla veel plezier in het DT en wens haar veel creativiteit.

Liefs Marijn

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Carla,
    Veel plezier in het designteam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Carla,
    jou kaarten en ook ander creatieve stuken zijn erg mooi
    Veel plezier in het designteam!
    groetjes Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!

    de Kerstboom is mooi. Die van mij is nog niet klaar, op een dag had ik een gekke idee om de boom met "echte" dennen takjes te bekleedden, gemaakt met de Marianne mal, en ja dat is een monniken werk. Ik hoop dat ik voor de kerst klaar ben ;) ik plaats de foto al het af is.

    Dank voor de inspiratie ;)

    gr
    kasia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je DT-schap!!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes

    Groetjes Carla van der Ham

    BeantwoordenVerwijderen