donderdag 19 september 2013

Nieuwe Olba mallen

Vandaag wil ik jullie de nieuwe Olba mallen laten zien.
Deze zijn er in verschillende soorten.
Het leuke aan deze mallen is dat ze samen met bloem/blaadjes vellen te bestellen zijn.
In de zakjes zitten 10 vellen zodat je even vooruit kan.



Een velletje en de mal, zoals je ziet kan je meteen voor meerdere bloemen het papier uitsnijden. Dus één keer goed neerleggen en je bent klaar.

 Ik heb even een kort filmpje gemaakt, let niet op mijn getril maar hopelijk krijg je zo een idee hoe het werkt. Van filmpjes maken wordt ik altijd helemaal zenuwachtig hihi..





Hier nog even een eind resultaat. Zoals je kan zien zijn er dus ook blaadjes van, maar ook bomen en vogeltjes. Vanaf vandaag/morgen zal alles via de site bestellen zijn.  Hou de site dus in de gaten www.hobbyactief.nl

Groetjes Marijn van Schaik

2 opmerkingen:

  1. leuke mallen en een duidelijk filmpje Marijn!!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik zag je niet eens trillen hoor! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen