zaterdag 20 september 2014

sneeuwbol schudkaart

Het is weer even geleden dat ik een kaart geplaatst heb maar door verhuisperikelen is het er even niet van gekomen. Ik hoop nu weer wat vaker een kaartje te kunnen laten zien....
Deze keer heb ik een schudkaartje gemaakt met de leuke collectable sneeuwglobe


De sneeuwbol heb ik als volgt gemaakt:
Van de Collectable Lr1362 heb ik de 2 grootste cirkels gebruikt de kleine cirkel in de grote gelegd en zo uit gestanst(zorg er wel voor dat de kleine cirkel goed in het midden ligt zodat je overal een even brede rand krijgt)
Vervolgens heb ik uit het mica de grootste cirkel uitgesneden en die met dubbelzijdig tape aan de sneeuwbolrand geplakt. Daarna rondom met foamtape gedaan zodat je een verhoging krijgt. Vervolgens heb ik de ijskristallen erop gedaan. En tot slot het plaatje erop geplakt zodat je een schudplaatje krijgt. Ik hoop dat het zo duidelijk is........

Hiervoor heb ik de volgende artikelen gebruikt:


Col1362 Snow GlobeCol1362   Col1363 Jingle Bells Col 1363

 Cr1289
 pk9115 (komt in oktober uit)

 Mb0147


Papertape Pt2321,2322 en 2323 (komt in oktober uit)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten