maandag 8 september 2014

KLEURVOORBEELDJE GEMAAKT MET COPIC CIAO'S

Hallo ladies, ik ben eens weer aan het kleuren geslagen en ik moet zeggen het is enorm leuk weer om te doen. Het is al een tijdje geleden dat ik de copics er weer bij heb gepakt.

Ik heb dit keer een afdrukje ingekleurd van een Sarah Kay afbeelding, blijven leuk he...
Ik heb haar gezichtje ingekleurd met E0000, E00, E11 en E21.
Ik ben begonnen met de lichtste kleur en daarna stapsgewijs een beetje schaduw aangebracht. Totdat ik uiteindelijk tevreden was over het resultaat.


Daarna ben ik begonnen met haar kleren en de hoed. Ik heb uiteraard allereerst papier gekozen om het afdrukje erbij aan te passen. Dus je kiest eerst je papier en daarnaast de kleuren van je afdrukje.
En de eerste kleur die ik erop gedaan heb is de lichtste en daarna werk je met schaduw, je brengt schaduw aan door te bepalen waar jij denkt waar schaduw is. Door middel van een donkerdere tint copic ciao breng je de kleur aan en door middel van een tint lichter kun je de schaduw uiteindelijk zien. 


Erg leuk om te doen en een aantal kleuren van de copics die ik gebruikt heb zijn



Uiteraard heeft Hobbyactief nog meer copic ciao's te koop willen jullie deze graag zien en bestellen dan kom even langs bij de website hoor ladies....


Willen jullie de kaart zien die ik ermee gemaakt heb? Dan kunnen jullie op facebook kijken wat het resultaat geworden is.
Hij staat op de facebook pagina van Hobbyactief

Kom gezellig langs ladies

Hugs Terry xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten