zondag 5 april 2015

Label kaart met de nieuwe Mallen van Noor Design en Dutch Doobadoo

Er zijn deze maand weer prachtige mallen en design papier van Noor Design uitgekomen en
ook de produkten van Dutch Doobadoo zijn niet mis, dus wat doe je dan
daar ga je je fantasie op los laten en een kaartje maken.

Heb eerst de shape art Tag op design papier afgetekend en een kleinere op een ander
vel uit het blok , Daarna beide op card stock geplakt en deze weer op elkaar geplakt.
Het een plaatje erbij gezocht en in een oudere mal van Noor Design geplakt.
Daarna ben ik met de nieuwe mallen begonnen van Noor Design en een ouder mal van
Marianne Design , deze vind ik prachtig hierbij passen , heb ook wat gebruikt van de Dutch paper art
Nautical van Dutch Doobadoo en deze gekleurd met copics, je kunt ze ook gewoon wit laten  maar mijn voorkeur gaat meestal uit om het te kleuren. Ik heb hiervan gebruikt de scheepsbel , de ketting en de schelpjes, tussen de 2 delen van de schelpjes heb ik een plakpareltje geplakt.
Voor het plakker van het designpapier op cardstock gebruik ik Extra sticky Tape
en om de mallen wat omhoog te plaatsen gebruik in een stevige 3D kit.



Product ID: 470.713.125 - Shape Art - Dutch Shape Art Tag
Product ID: 472.948.025 - Dutch Paper Art - Dutch Paper Art Nautical
Product ID: 6002/0418 Anker /stuurwiel / reddingsboei
Product ID: 6002/0419 - Cutting & Embossing - Vuurtoren / meeuw
Product ID: CR1279 Craftables - Tiny's ocean set


Geen opmerkingen:

Een reactie posten