maandag 8 juli 2013

Entreekaartje voor de Knotsgekke kaarten-en scrapdagen Zwolle

Vandaag heb ik nog even een artikeltje.
Ik heb 5 entreekaartjes voor 29, 30 en 31 augustus 2013 in de IJsselhallen te Zwolle 
Tijden   Elke dag van 10:00 uur tot 17:00 uur

De waarde van de kaart is € 8.00
De mannen mogen gratis naar binnen, mits in gezelschap van een vrouw.   

Graag zou ik deze kaartjes verloten onder de geïnteresseerden.
Nu doe ik dit natuurlijk graag voor mensen die ook echt gaan, mocht je dus echt willen gaan laat het mij even weten. Ik zou het zonde vinden als de kaartjes niet gebruikt worden.

Wat je moet doen voor de kaartjes is even onze Facebook liken en het berichtje delen.
                                                                                                                                                                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten